Now I know how I plan to make things easier for everyone including me...


duminică, 14 iunie 2009

Nu-mi pasă

Nu-mi pasă că:

*spui lucruri neadevărate despre mine. S-ar putea să ţi se întâmple şi ţie;
* mă respingi. Mâine vei avea nevoie de mine;
* astăzi am plâns. Voi râde cu lacrimi curând;
* nu mi-ai spus cât de mult însemn pentru tine. Eu simt;
* nu ai încredere în mine. Înseamnă că nu mă cunoşti suficient;
* nu am avut timp să mai visez cu ochii deschişi. Ştiu ce-mi doresc;
* ne despart km, ţări şi oceane. Eşti în sufletul meu în fiecare zi;
* astăzi am primit un şut. S-ar putea ca mâine să ţi-l înapoiez dublu;
* s-a terminat. Urmează un nou început, iar începutul e întotdeauna plăcut;

*Pentru toţi cei ce mă înconjoară zi de zi, mă privesc, îmi zâmbesc şi ţin la mine. Şi desigur, pentru cei ce mă urăsc, dar care fac totuşi parte din viaţa mea. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

as vrea sa nu-mi pese cu adevarat si totul sa se intoarca la un moment dat...