Now I know how I plan to make things easier for everyone including me...


vineri, 9 aprilie 2010

Despre femeie

Femeia este magică.
Femeia ştie să zâmbească frumos.
Femeia se trezeşte în zori, se aranjează pentru a arăta impecabil la serviciu. Asta, chiar dacă lucrează numai printre femei şi n-ar avea pe cine altcineva să impresioneze.
Femeia poate să conducă pe autostradă, cu 140/h, menţinând pedala de accelaraţie cu un pantof cu toc de 10.
Femeia ştie să poarte o rochie cu atitudine.
Femeia ştie să poarte haine masculine şi totuşi, să fie la fel de feminină şi elegantă.
Femeia îl poate linişti pe cel de lângă ea doar cu o îmbrăţişare.
Femeia citeşte.
Femeia adoră florile.
Femeia iubeşte animalele.
Femeia ştie să atragă şi să înnebunească un bărbat.
Femeii îi plac culorile.
Femeia ştie când să spună Stop!
Femeia e hotărâtă.
Femeia nu poate trăi fără muzică.
Femeia visează mult.
Femeia ştie să iubească.
Femeia îşi cumpără mulţi pantofi. De multe ori, nu-i poartă. Nu poate trăi fără.
Femeia crede în jobul perfect.
Femeia îşi doreşte să viziteze Parisul.
Femeia iubeşte marea, o poartă în suflet.
Femeia îşi iubeşte părinţii.
Femeia ştie...

Am început să învăţ să fiu femeie. Îmi place.

[Îi mulţumesc mamei mele pentru că şi-a dorit încă un copil. Îi mulţumesc şi tatălui meu pentru că şi-a dorit atât de mult să fiu băiat. Era puţin probabil să mă fi născut băiat. :) ]

5 comentarii:

Anonim spunea...

De astea iubim femeia :)

Nicolle Mihaela spunea...

Pur si simplu: Te iubesc! Stiu ca nu iti zic des, dar atunci cand o fac iti spun din suflet. Tu, femeie dulce si frumoasa, zambitoare si linistita, inteligenta si deosebit de buna! Cel mai bun suflet la tine se gaseste si pentru ca am ocazia sa te am langa mine mereu iti multumesc!

Femeie: Multumesc si te iubesc!
P.S si sa nu-mi ies din tipar simplul "F.A" e un alint ( asta ca sa nu uiti de mine:)) )!

Dana Andrei spunea...

Mitziiiii!!! ♥
F.A vine de la FA-ptura minunata, nu? :))

Nicolle Mihaela spunea...

Evident ca da! =))

Alexandra spunea...

Foarte frumoasă postarea! Sunt curioasă bărbaţii ce argumente au! :))
(P.S. Dacă vrei să mai intri pe blogul meu pls trimite-mi un mesaj. L-am făcut privat pentru că nu vreau să mai intre cineva.)