Now I know how I plan to make things easier for everyone including me...


duminică, 19 aprilie 2009

Orange fail again

De ce nu răspund la telefon sau de ce îl am închis? Probabil vă întrebaţi. (care vă întrebaţi) Ei bine, nu de "chitroasă", ci pentru că nu am reţea. De azi de dimineaţa minunata mea reţea Orange e moartă. Şi nu pentru că are telefonul ceva, ci pentru că Orange e drăgut ca de obicei şi trebuia să îmi dea una în freză exact zilele astea în care aveam nevoie de el. :)

Aşadar, mulţumesc tuturor celor care mi-au trimis sms cu urări pentru Paşte! Şi le multumesc şi celor care vor încerca mâine să dea de mine să mă felicite şi nu vor reuşi. Nu mă ascund sa dau o bere, pur şi simplu nu am la ce să vă răspund.

Vă mulţumesc!

Paşte Fericit tuturor şi numai bine!

Un comentariu:

JustF0rFun spunea...

Dar... totushi... unde e berea? :P