Now I know how I plan to make things easier for everyone including me...


miercuri, 25 februarie 2009

Prăjitura Pudding

Azi am "prăjiturit". Şi am făcut atâta caz din asta, încât m-am simţit nevoită să vă împărtăşesc reţeta mamei mele.

Ingrediente:
  • 1 si 1/2 pachet biscuiţi-Petit Beurre (460g-vezi supermarket);
  • 3 pliculeţe pudding (diverse arome);
  • 1,5 l lapte;
  • 2 pliculeţe zahăr vanilat;
  • 7 linguri zahăr;
  • esenţa rom;
  • dupa preferinţe: fulgi de ciocolată, de cocos, alune, jeleuri, etc.
Mod de preparare:

Aveţi nevoie de o tavă (de plastic/inox-nu tavă pentru gătit). Pe tavă se aşează unul langă altul, biscuiţii într-un strat. Peste biscuiţi se pun câteva linguriţe de sirop răcit, până când aceştia se îmbibă bine.


Prepararea siropului: Se fierb 500ml apă+2 pliculeţe zahăr vanilat+7 linguri zahăr+câteva picături de esenţă de rom. Se răceste, după care se toarnă peste stratul de biscuiţi.
După ce se prepară pudding-ul (se prepară ca pe verso-ul pliculeţului :P), se toarnă într-un strat peste biscuiţii însiropaţi.


Pudding-ul se prepară pe rând în funcţie de aromă. Eu am ales vanilie, caramel şi căpşune.
Se întinde pudding-ul uniform, după care se aşează un alt strat de biscuiţi care se însiropează. Se toarnă a 2-a aromă de pudding, urmând şi ultimul strat de biscuiţi însiropaţi.


Ultimul strat de pudding se nivelează bine şi se lasă pentru a se răci. După ce s-a răcit se pun deasupra fulgi de ciocolată, de cocos, alune. (după gust)
Se ţine la frigider câteva ore şi se serveşte rece. Et voila!


Poftă bună! :)

Un comentariu:

Marius Bob (Neuro) spunea...

miam, miam, suna delicios si arata pe masura