Now I know how I plan to make things easier for everyone including me...


luni, 7 aprilie 2008

Scurta teorie a vietii?

Imi iubesc viata... chiar daca uneori e dificila, chiar daca uneori ma vad mai dificila decat ea, cred ca e cel mai de pret lucru al unui om. Am trait zile de care nu imi mai amintesc si probabil nu am sa imi amintesc niciodata, poate chiar nu am nevoie. Am trait intamplari care m-au marcat, m-au facut sa sufar si probabil nu am sa le uit niciodata. Sper sa pot trece peste, candva.
Am zambit chiar si atunci cand eram trista doar pentru a face pe cel de langa mine fericit. Zambesc adesea strainilor de pe strada doar ca sa le vad reactia. Ador sa visez cu ochii deschisi, am o imaginatie bogata. Ma atasez foarte repede de oameni, chiar si de cei pe care nu-i cunosc bine. Imi place sa cunosc oameni noi, imi place sa-i privesc, sa le urmaresc gesturile, sa le ascult povestile de viata, sa incerc sa le inteleg.
Adesea am atins fete triste incercand sa le smulg un zambet. Am imbratisat oameni fericiti si am trait bucuria alaturi de ei. Am facut oameni fericiti si probabil i-am intristat pe multi. Am spus "mi-e dor" atunci cand am simtit. L-am simtit de prea multe ori.
Am gustat bucuriile vietii, multe sau putine... nimeni nu stie. Nici macar eu. Nu mi-am dorit niciodata sa traiesc viata la maxim sau sa simt ca am trait. Ma bucur doar ca am avut privilegiul de a incerca toate de mai sus. Am sa continui sa visez cu ochii deschisi, am sa ma atasez mai mult de oameni, am sa zambesc mai larg, am sa imbratisez mai multa lume si am sa continuu sa pretuiesc tot ce mi-a fost dat: fiinte, lucruri, amintiri, zambete, imbratisari, bucurii, vise. Le merit... Le meritam cu totii!

2 comentarii:

fotograf spunea...

norocos e cel ce are un astfel de om langa el

laura spunea...

da eu pot spune... sunt cea mai norocoasa k am avut ocazia sa o cunosc si in acest moment sa pot spune k imi este prietena.. iar imbratisarile ei sunt cele mai calde si mai blande..pacat k nu mai pot fii in fiecare zii alaturi d tn ubyta dar in sufletzel sunt in fiecare secunda q gandul la tn!!!!